سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک قدم تا ظهور

*از 1200 نشانه آخر الزمان فقط 5 نشانه باقی مانده است.

این محقق در زمینه ی مهدویت به حوادث آخر الزمان اشاره کرد و گفت : در آخر الزمان حوادث مختلفی رخ می دهد که پیامبر فرموده اند به ناگریز فتنه ای پدید خواهد داد که هر گاه در نقطه ای آرامش یابد در نقطه  دیگری نا آرامی شروع می شود و این چنین ادامه می یابد تا وقتی منادی آسمانی بانگ بر آورد که امیر شما مهدی است.

وی تصریح کرد : از بیش از 1200 نشانه ی آخر الزمان که در روایات سخن گفته شده طبق گفته ی همه ی محققان همه ی نشانه ها رخ داده و فقط 5 نشانه ی دیگر باقی مانده که نخستین آنها «خروج سفیانی» است.

*خروج سفیانی از سوریه برای کشتار همه ی شیعیان مسول موسسه ی فرهنگی امام عصر (عج) ادامه داد در روایات آمده است سفیانی با حمایت صهیونیست ها و غربی ها در سوریه کودتا می کند وسپس یک گروه در سوریه به نام بنی کلب از و حمایت می کنند و امروز بنی کلب جماعتی هستند که بخشی از آنها در ارتش اسراییل،بخشی در سوریه و بخشی در لبنان زندگی میکنند.

وی اضافه کرد سفیانی جنگی در ترکیه و عراق راه می اندازد و شروع به کشتن شیعیان میکند و به کوفه میرسد و در کوفه بزرگترین اتفاق رخ می دهد و چنان شیعیان را می کشند به نحوی که همسایه به همسایه رحم نمی کند. و برای گرفتن پول همسایه ی خود را شیعه معرفی می کند.

شفیعی سروستانی یاد آور شد :هنگامی که درگیری از شام به کوفه برسد از کنار شهر قزوین لشکر سید خراسانی حرکت می کند واز منطقه ی مرکزی ایران عبور کرده و به کوفه می رود و در روایات آمده اگر لشکر سید خراسانی را دیدید با او همراه شوید و از یمن نیز سید یمانی به سوی کوفه می آید.

پیوستن یک ملیون ایرانی در نخستین روز ظهور امام زمان (عج)مسول موسسه ی فرهنگی امام عصر (عج) اظهار داشت:فرمانده ی اصلی سپاه خراسانی «شعیب بن صالح» است و امروز در طالقان قبری به این نام است که مردم برای زیارت او می روند وزیران،مشاوران و سرداران اصلی امام زمان «عج»همه ایرانی اند و در ورز اول یک میلیون ایرانی به امام زمان می پیوندند.

وی افزود :بیان شده جنگ در سال ها ی پر از جنگ رخ می دهد.و در قرن بیستم 100 میلیون نفر در جنگ ها ی مختلف کشته شدند و هزینه ی نظامی جهان امروز  900 ملیارد تا یک ترلیون دلار سال است و هزینه ی جنگ جهان 2 ملیون دلار در 2 در هر دقیقه است که اگر 18 روز جنگ متوقف شود سوء تغزیه از کل جهان رفع می شود.

*طبق تحقیقات موساد و سیا ایت الله خامنه ای سید خراسانی است.مسئول موسسه ی موعود عصر «عج» گفت:چند روز پیش موساد و سیا اعلام کردند به دنبال امام زمان هستند و اعلام نیز کرده بودند شاید آیت الله خامنه ای سید خراسانی باشد زیرا در جوانی در خراسان بوده و سید حسن نصر الله سید یمانی است زیرا در جوانی در یمن بوده است.

شفیعی سروستانی اضافه کرد مطالعات آنها در باره ی آخرزمان صد برابر ماست ولی دانشگاه های ما در این زمینه تعطیل است و آنها از واقعه ی ظهور نگران هستند ولی ما غفلت می کنیم.

*وجود یک ملیارد گرسنه و 45 میلیون نفر مبتلا به ایدز نشانه ای از آخر الزمان وی با اشاره به حوادث آخر الزمان بیان داشت:زلزله ،خشک سالی و قحطی و گرسنه گی از نشانه های آخر الزمان است به طوری که در سال 2009 یک ملیارد نفر گریسنه هستند .هر سال نیز یک هزار زلزله 18 زلزله ی بزرگ و یک زلزله ی عظیم کره ی زمین را می لرزاند.

مسئول موسسه ی فرهنگی موعود عصر «عج» ادامه داد:بی تقوایی و رواج فحشا و بیماری های مختلف نشانه دیگری است به طوری که در حال حاضر 45 میلیون نفر در دنیا مبتلا به ایدز هستندو هر سال 5 میلیون به این تعداد اضافه می شود که 5 میلیون و 200 هزار نفر کودک هستند و نیمی از این جمعیت را زنان تشکیل می دهند.و در کشور ما نیز 60 هزار نفر مبتلا به ایدز هستند که تا کنون 2هزار و 121 نفر جان باختند.

*حکومت سلمان فارسی در ایران در زمان ظهور امام زمان «عج»شفیعی سروستانی گفت:ما باید برای رهایی از فتنه ها معرفت خود را افزایش داده و هوشیار باشیم تا امام زمان حوکومت خود را بر روی زمین بر پا دارد و در آن زمان امام حسین «ع»،اصحاب کهف،سلمان فارسی خواهند پیوست و فقط امام حسین 300 سال بر روی زمین خلافت خواهد کرد وی اعلام کرد با تشکیل حکومت سلمان فارسی در  ایران حاکم خواهد شد و حکومت امام زمان در کوفه شکل می گیرد.دعای فرج




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

راه رسیدن به حضرت، یاد دائم آن بزرگوار است، یاد دائم و عدم غفلت لحظه‎اى از آن حضرت، آدمى را به محضر آن حضرت مى‎رساند. یاد دائم حضرت، کار مشکلى نیست حتى از تنفس فیزیکى بدن نیز آسان‎تر است. ... ولى همت مى‎خواهد... *_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_* تو گفتی که گنهکاران با شفاعت رسول آمرزیده می شوند ما عقب ماندگان از عصر ظهور پیامبر چه کنیم اگر مصطفای جاودانه تاریخ برایمان دست استغفار بر نیاورد؟
پیوندها
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 76
کل بازدیدها: 562737